Leczenie „specjalistyczne” – leczenie pod mikroskopem

LECZENIE „SPECJALISTYCZNE” – leczenie kanałowe pod mikroskopem

Leczenie kanałowe przy użyciu zaawansowanych metod mikroskopowych, to całkowicie nowe podejście do leczenia stomatologicznego. W naszym gabinecie skupiamy się na tym, aby nasi pacjenci czuli się bezpiecznie i komfortowo.

Leczenie kanałowe kojarzy się z długotrwałym, nieprzyjemnym i niezwykle bolesnym zabiegiem stomatologicznym. Dlatego niestety wciąż tak wielu pacjentów ignoruje jego konieczność.

Leczenie stomatologiczne pod mikroskopem umożliwia znaczne ograniczenie niezbędnych procedur medycznych, dzięki czemu zabieg jest znacznie szybszy i praktycznie bezbolesny. Dla jeszcze większego poczucia komfortu stosujemy zaawansowane metody znieczulające, co sprawia, że zabieg przebiega w miłej atmosferze.

Leczenie kanałowe pod mikroskopem daje możliwość znacznie dokładniejszego powiększenia obrazu widzianego przez lekarza dentystę, co pozwala na bardzo dokładne oczyszczenie systemu kanałowego leczonego zęba i skrócenie czasu leczenia kanałowego.

Za pomocą wysokiej klasy mikroskopu uzyskuje się odpowiednie powiększenie, które daje możliwość uzyskania wglądu do wewnętrznej komory leczonego zęba. Niezwykła precyzja procedury minimalizuje ryzyko powikłań pozabiegowych i różnego rodzaju infekcji.

Lekarze

Tomasz Walczak